Saturday, December 18, 2010

Saya suka jugak.



Suka sapa. suka sapa weh.?
Anak pak man tempeh kah.? haaha ka ank cik joyah weh.
hoh! anok muloh neh?
mano.?

muloh poknik yen.



(^^,)

Actually nk update pasal band kegemaran CT, aka Yenn Dn ;)
Tak tahu apa yang best, tidak dapat dipastikan.,
Tunggu aku buat research secara menyeluruh ye. ;p
Nanti aku tanya dia, Awat suka sangat lagu cam nih. ;p

Setiap kali dia pasang, mama juga akan join.
What? wuutttt? Mama aku join.?
Yeahh opkoss la.,
Mama minat jugak kot.
Hehehe ;D

Tapi mama join kejap je.,
Dia sekali buat headbanging macam CT.



Taw dia buat cana.?
Dia nyanyi apa.?
Dia cakap apa.? Dia kata.,
dia cakap,


cam nih la....



.
.




.

.

.

.


.



.

...





SSSSLLLLLLOOOWWWWLAAAHHHHHH!!


.
.


.





tgk.? metal bukan.? Mama saya.

Kikikikikiki ;D

Hah. aku da tempek lagu CT suka. download la kalau suka ye.










best bukan?kadang-kadang layan jugak, kalau rendu kat dia ;'(
aku dengar muzik je, bahasa tak ikot., hehehe








2 comments:

  1. wenduuu aku yee adek mok ! ;DD
    sabaq naa, nanti aku balik umh., kita p beli satey deshh..huhuhu

    ReplyDelete